ويزاي تضميني كانادا در كمتر از 4 ماه

گروه مشاورين آرتا انديشه پويان سپنتا مهاجرت به اروپا كانادا و امريكا توريستي ، تحصيلي ، كاري ، سرمايه گذاري

ويزاي تضميني كانادا در كمتر از 4 ماه

۱۱ بازديد

گروه مشاوران آرتا انديشه پويان سپنتا با تجربه چندين ساله و كارنامه درخشان خود اقدام به اخذ ويزاي تضميني كانادا ، همراه با عقد قرارداد رسمي زير نظر وكيل رسمي عضو سازمان مهاجرت كانادا ICCRC و وزارت كار و امور اجتماعي ايران، با ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم دريافت ويزا مي كند.

فرصتي ويژه، بهترين،كوتاه ترين و كم هزينه ترين راه براي اخذ ويزاي كانادا، اين روش بدليل ويژگي هاي بسيار خاص لحاظ شده، فوق العاده تخصصي انجام شده و متقاضي با آسودگي كامل، بسيار راحت ، بدون كوچكترين موردي و 100% تضميني به كشور مقصد خواهد رسيد.




در سال هاي اخير سفارت كانادا بارها قوانين مرتبط با اقدام جهت اخذ ويزا را تغيير داده است. به همين نسبت سخت گيري هاي سفارت در خصوص موافقت يا مخالفت با درخواست متقاضيان ايراني نيز با نوسانات زيادي همراه بوده و هست. از آن جايي كه شرايط هر متقاضي با ديگري متفاوت است، به هيچ وجه نمي توان يك نسخه ثابت را براي همه تجويز كرد. وكلاي انديشه پويان با تكيه بر دانش و تجربه چندين ساله در خصوص خدمات ويزاي كانادا و با آگاهي از روال كنوني سفارت، ابتدا شرايط هر متقاضي را به دقت بررسي مي كنند و بر حسب مورد بهترين و مطمئن ترين راه براي وي در نظر مي گيرند.

براي اين خدمات، قراردادي با متقاضي امضاء مي شود كه برطبق آن در صورت رد درخواست متقاضي، كل هزينه قرارداد، به وي عودت داده خواهد شد و هيچ ضرري متوجه وي نخواهد بود. با توجه به شرايط مساعد حال حاضر سفارت كانادا در رابطه با پرونده هاي متقاضيان ايراني، توصيه مي كنيم در صورتي كه قصد سفر به اين كشور را داريد در اسرع وقت ، جهت مشاوره حضوري و بررسي مدارك توسط وكيل مهاجرت با ما تماس بگيريد :
☎️ 021-88752376
☎️ 021-26409630

و يا مي توانيد با وكلاي موسسه در تلگرام با آي دي infoandishepuyan@ ( شماره 09359740082 ) در ارتباط باشيد.

منبع: ويزاي تضميني كانادا در كمتر از 4 ماه



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.